درباره انجمن آزمون های آنلاین اروپا
درباره انجمن آزمون های آنلاین اروپا

متد های انجمن آزمون های اروپا را باهم مرور می‌کنیم



ما مفتخریم که میتوانیم بر اساس EAOE یا انجمن آزمون های آنلاین اروپا به شما خدمت رسانی کنیم.

در روش انجمن آزمون های آنلاین اروپا، بخش مهمی از یادگیری  از طریق آزمون های آموزشی استاندارد صورت می‌گیرد.

این آزمون های آموزشی که متد طراحی سوالات آن توسط مدرسین بین‌المللی طراحی شده است، فضایی مشابه یک آزمون کلاسی را برای شما شبیه سازی می‌کنند و با بیان ساده مطالب آموزشی از طریق پرسش ها به دو صورت جای خالی و تستی، مطالب  را برای مخاطبین به صورت هدفمند مرور می‌کند. این آزمون ها در هفت گام به مخاطب خود کمک می‌کند تا به هدف خود برسد و یادگیری کامل را به دست آورد. مجموع امتحانات یک آزمون بر اساس این روش طراحی شده است و ما مفتخریم می‌توانیم با استفاده از این روش به شما خدمت رسانی کنیم.

از ویژگی‌های مهم این آزمون ها، برگزاری مجموع آزمون ها با پیروی از مدت زمان خاص برای مرور مطالب توسط سوالات مطرح شده است تا  فراموشی مطالب به صفر برسد که در این روند وجود جواب های کاملا تشریحی برای هر سوال به دانش آموز کمک شایانی می‌کند.این تکنولوژی دسترسی  را برای مشاهده جواب سوالات در تلفن همراه و دیگر وسایل ارتباط دیجیتال در ساعات مختلف شبانه روز ممکن و ایده‌آل ساخته است. این آزمون ها برای مخاطب خود به صورت ناخودآگاه توضیح می‌دهد که رقیب واقعی هر شخص، خود آن شخص است و برنده واقعی کسی است که بتواند نسبت به وضعیت فعلی خود پیشرفت دائمی و مستمر داشته باشد. به همین منظور در این روش، در امتحانات اولیه هر مجموعه آزمون، باید سطح رقابتی امتحان را کاهش پیدا کند و توجه شخص به سمت یادگیری و توجه به روند یادگیری خودش معطوف شود. از اینرو در آزمون های تعریف شده با این متد، بر خلاف فضای قالب در کشور، خبری از نمره تراز نیست و طی آموزش هایی که از طریق مشاوره آنلاین صورت می‌گیرد، مفهوم برنامه ریزی شخصی برای رسیدن به پیشرفت شخصی توضیح داده می‌شود.

از مهمترین دستاوردهای آزمون های آنلاین در این متد، پیشرفت همزمان ابعاد مختلف در هر مبحث آموزشی و برسی هر مبحث به صورت صد درصدی با پوشش دادن مطالب پایه ای است. طراحی سوالات در روش انجمن آزمون های آنلاین اروپا از مکانیزم خاصی پیروی می‌کند که امروز می‌توانیم با قدرت بگوییم توانسته ایم این متد را به صورت کامل رعایت کنیم. در حال حاضر به عنوان مثال: مجموع امتحانات جامع یک آزمون  بر اساس این متد برگزار می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این امتحانات درباره یک آزمون را مطالعه فرمایید. از آنجا که این متد آزمون آنلان در مجموعه آزمون ها به صورت کامل پیاده سازی می‌شود و در تک امتحانات مکانیزم مرور مطالب ناقص می‌ماند، به شما پیشنهاد می‌شود حتما از مجموعه آزمون های سایت بیشتر استفاده کنید؛ هرچند به جز قسمت مرور، بقیه موارد در تک امتحانات نیز به صورت کامل رعایت شده است.