چرا همه برای یکی؟
چرا همه برای یکی؟

در این مطلب می‌خواهیم دلیل نام گذاری سایت را بیان کنیم.



وقتی آدمی می‌خواهد از دلایل نام گذاری یک ایده صحبت کند، هرچقدر هم سعی کند شعاری حرف نزند، ناخودآگاه مجبور است شعار هایش را بازگو کند. در این یادداشت نمی‌خواهم شعار بگویم ولی قصد دارم از آرمان هایم هرف بزنم. من همیشه دوست داشتم ایرانی داشته باشیم رویایی! به قول جوان تر ها مثل خارج! ایرانی که ارزش خون شهدا و همه فرهنگ این مرز و بوم را حفظ کند. ایرانی که از پس سال‌ها رنج باقی مانده اما محکم تر از قبل باشد؛ و همیشه معتقد بودم این ایران را باید ساخت. واقعیت این است که ساختن این چنین کشوری کار یک شخص یا یک گروه یا .... نیست! عزم ملی می‌خواهد و دست به دست هم دادن. ما ایرانیا در جنگ تحمیلی دست به دست هم دادیم تا ایران را حفظ کنیم. ولی هنوز دست به دست هم ندادیم تا ایران را آنگونه که شایسته است آباد کنیم. شاید دلسرد شده ایم ولی واقعیت این است که فقط ما می‌توانیم دلمان به حال خودمان بسوزد. فقط من و تو

با همین ایده این اسم را انتخاب کردیم؛ که همگی دست به دست هم دهیم برای یک ایران! همه برای ایران! همه برای یکی!

 

واقعیت این است که نه پول و امکانات کافی برای تبلیغ داریم! نه رابطه ای یا پارتی آنچنانی، نه آقا زاده ایم و نه ژن خوب داریم! فقط می‌توانم توی هموطنم را صدا بزنم و بگویم بیا باهم ایرانی برای هم بسازیم و امید داشته باشم که می‌توانم روی تو، برای قبول این مهم، حساب کنم. من دوست ندارم برای داشتن زندگی بهنر مجبور باشم ایران را به مقصد فلان کشور خارجی ترک کنم. شاید شعاری باشد ولی اگر تو هم برای این آرمان ارزش قائلی کمک کن تا بتوانیم یک قدم به جلو برداریم.

این سایت با هدف آموزش متولد شد که بستری آماده شود تا آنچه را که باید بیاموزیم و به کار بریم تا بتوانیم ایرانی شایسته بسازیم. اگر شما هم می خواهید در این راه قدمی بردارید؛ می‌توانید با معرفی این سایت به دوستانتان همه را به این کمپین دعوت کنید یا اگر می‌توانید مطلب آموزشی ایجاد کنید یا هرکاری که فکر می‌کنید مفید است، از طریق ایمیل geniusmmt@gmail.com با من در ارتباط باشید. همه انتقادات و پیشنهاداتتان را با جان و دل گوش خواهم داد.

منتظر تک تک شما هستم.

محمد مهدی ترحمی

 

این متن بعدا به این یاد داشت اضافه شده است:

دوستانی ایمیل زده بودند و پرسیده بودند چه گونه می‌توانند این سایت را به دیگران معرفی کنند؟ بهترین کار این است که قسمت های رایگان سایت، مثل آزمون های آیین نامه، تست های روانشناسی از قبیل هوش هیجانی و.. را بشناسید و به دوستان معرفی کنید تا کم کم شناخته شویم و بتوانیم آموزش های مناسب تری را آماده کنیم و مدرسه کسب و کارمان را راه اندازی کنیم، اگر این سایت را همه بشناسند خیلی از اساتید حاضر می‌شوند به جای اینستاگرام آموزش های رایگان خود را اینجا قرار دهند. اینگونه می‌توانیم برای خودمان محیطی بهتر آماده کنیم تا بیشتر بیاموزیم و بتوانیم کم کم مسیر موفقیت را آنگونه که باید و اعلام می‌شود طی کنیم. شاید اگر همه تست هوش هیجانی را در این سایت بزنند حتی بتوانیم درصد درست شادمانی مردم ایران را بر اساس مدارک واقعی اعلام کنیم.