منابع جمع بندی زبان انگلیسی کنکور 98
منابع جمع بندی زبان انگلیسی کنکور 98

با توجه به اینکه دوماه تا کنکور مانده، برای مرور و جمع بنید زبان انگلیسی 98 تصمیم گرفتیم منابع خوبی را بهتون معرفی کنیم.



دوستانی که امسال همراه ما نبودند و نحوه درس خواندن صحیح را نمی‌دانند از آنجا که الان زمان مناسبی برای آموزش دادن مطالب نیست پس فقط به معرفی منابع مفید پرداختیم؛ تا شاید بتوانیم کمک حالتان باشیم. 

دوتا کتاب خوب برای این موضوع می‌توان پیشنهاد داد:

1- فیل زبان مبتکران :درسنامه های خوب و تست های قوی
2- جمع بندی سیب مهر و ماه :میشه گفت یک کتاب کامل

یک توصیه دلسوزانه: اگر کلاس زبان رفتید یا زبان را به خوبی بلدین مثلا تو آزمون تافل نمره بدی کسب نکردین، مغرور نشوید و حتما تمرین کنید و تست بزنید. خیلی از دوستان در سال های گذشته با وجود اینکه تافل داشتن اما نتوانستن از پس تست‌های کنکور برآیند.

یادگیری لغات زبان و درک مطلب بسیار مهم است و تست های زیادی را می‌توان با حفظ لغات حل کرد. خیلی از اساتید مثل شهاب اناری و... بر روی درک مطلب و معنی بسیار تاکید دارند.

برای زبان انگلیسی توصیه می‌شود که پس از مسلط شدن در گرامر و لغات،  هر شب برای ریدینگ و کلوز تست حل کنید تا به قول معروف دستتان راه بیافتد.
در آخر هم اضافه کنم ممکن است در معرفی منبع نظر شخصی متفاوت باشد که برای رسیدن به خدا راه بسیار است.

 
 
ذکراین نکته مهم است:
دوستانی که برای کنکور 98 همراه تیم "یک‌آزمون" بوده اند طبق مشاوره رایگان بعد از امتحانات عمل کنید؛ این یادداشت برای دوستانی تهیه شده است که "یک‌آزمونی" نبوده اند و آنچه را که شما یاد گرفته اید و تمرین کرده اید را نمی‌دانند؛ آنها مثل شما طبق نکات گفته شده به درستی یادداشت برداری و نکته برداری نکرده اند و حتی متاسفانه خیلی از آنها فرق نکته برداری اولیه و ثانویه را نمی‌دانند، پس شما طبق مطالبی که آموخته اید محکم تا انتها قدم بردارید که موفقیت همراه شماست.